Tuesday 23 April 2013

Satu Lagi Keburukan PR Didedahkan!



Pakatan Rosak Selangor ni memang selalu pandai mengata orang lain akan tetapi mereka ni sebenarnya lebih teruk lagi boros dan dah terbukti Pakatan Rosak ni sememangnya rakus dalam menguruskan dana peruntukan kerajaan.

Mereka ni telah menggunakan dana awam untuk tempah bilik hotel selama tiga malam untuk menempatkan delegasi Kongres Pakatan Kerajaan Rakus (PKR) terletak di seksyen 52, Petaling Jaya.

Pakatan Rosak telah didakwa menyalah gunakan dana awam kerajaan Negeri sebanyak RM 80,000 untuk menampung perbelanjaan Kongres Pakatan Rosak pada minggu lalu.

Kerajaan Perosak Rakyat didakwa menggunakan dana Menteri Besar Incorporated (MBI) tersebut untuk menempah bilik hotel dan perbelanjaan logistik yang lain.

Isu ini bukanlah melibatkan berapa jumlah yang digunakan tetapi penyalah gunaan wang rakyat untuk tujuan Kerajaan Pakatan Rosak menguruskan aktiviti parti mereka.

Mereka ni selalu pandai mengkritik BN kerana menggunakan duit kerajaan untuk berparti, tetapi terbukti Pakatan Rosak sebenarnya yang lebih teruk menghabiskan duit rakyat.

Cakap tak serupa bikin....!!!

No comments:

Post a Comment