Thursday 28 March 2013

Woww.. Lepas Anuuwar Sekarang Nurul Izzah Pulak Dibogelkan?!


Memang menghairankan.

Baru-baru ini, Setiausaha Agung PKR mendakwa ada pihak yang 'menjemput beliau' untuk melihat beberapa keping gambar video terlarang yang dikaitkan dengan Nurul Izzah.

Beliau juga mendakwa tidak tahu siapa 'pihak' itu tetapi mereka didakwa 'kelihatan mempunyai banyak pengetahuan tentang produksi video' BACA DISINI!


Persoalan besar timbul apabila beberapa blog pro-pembangkang mula memainkan isu ini dengan mendakwa mereka sudah dapat gambar pelakon wanita di dalam video terlarang tersebut!

Bukannya bloggers pro-UMNO tetapi bloggers pro-pembangkang sendiri yang mendedahkan serta mensensasikan isu yang dibangkitkan oleh Setiausaha Agung PKR!

Yang lebih menghairankan ialah bloggers pembangkang tidak berlapik apabila menulis entri mereka. Menghairankan!

Entri blogger pembangkang : cakap pun tak berlapik.

Di antara entri 'bernas' blogger pro-pembangkang yang 'mempertahankan' Nurul Izzah tetapi dalam masa yang sama, mencemar nama anak Anwar Ibrahim itu :

  • Nurul Izzah pasti menangisi kisah seksnya yang bakal dibongkar. Siapa lelaki yang menjadi pasangan seksualnya dalam filem itu masih belum pasti lagi. Entah melayu entah negro. Entah bangla , entah nepal.
  • Seperti kita juga, Nurul Izzah pastinya tertunggu-tunggu siapa gandingannya dalam filem seks paling low class pernah dicipta dalam dunia moden. Adakah kemungkinannya adalah TS Khalid Ibrahim? 
  • Wanita yang melakonkan wataknya dalam video tersebut sudah didedahkan. Tidak dapat dipastikan namanya. Tetapi wajahnya sudah didedahkan di media internet. 

Namun masih belum dapat dipastikan kesahihan bahawa dia adalah pelakon aksi seks yang bakal diterbitkan.SUMBER!

1. Kenapa blogger pro-pembangkang menulis sedemikian rupa pada perenggan pertama entri tersebut?

2. Dan kenapa nama TS Khalid Ibrahim dikaitkan dengan video 'Nurul Izzah' padahal Setiausaha Agung PKR tidak pernah menyebut kaitan di antara mereka berdua di dalam satu video yang sama?

3. Kenapa bloggers pro-pembangkang mencurah petrol ke api di dalam isu yang disensasikan sendiri oleh Setiausaha Agung PKR?

Yang lebih menghairankan ialah di dalam usaha pemimpin pembangkang begitu tekun cuba membongkar identiti blogger pro-UMNO, Saifuddin enggan menamakan 'agen Umno-BN' itu padahal sebagai seorang pemimpin, beliau akan dilihat berbohong mencipta cerita tanpa bukti-bukti yang sah. SELANJUTNYA!

Buat apa agen 'Umno-BN' itu 'menjemput pemimpin pembangkang untuk melihat keping gambar video terlarang pemimpin pembangkang yang lain'?

Jika benar pun, apakah mereka peduli dengan pendedahan tersebut?

Dek beberapa kemusykilan yang sangat nyata ini, apakah pandangan blogger otai Media Permatang Pauh di bawah ada asasnya?


Di antaranya :

Malam ni, gambar yang didakwa pelakon video tu pulak didedahkan oleh beberapa blog pro Anwar sendiri.. Ini bermakna, dorang memang dah sedia maklum pasal kewujudan video ni dan dorang memang dah tahu pasal skandal tersebut.

Bagi gua, semua ni merupakan cubaan puak-puak dalaman PKR sendiri untuk jatuhkan anak pompuan Anwar tu sebelum PRU13.
Korang sendiri sedia maklum sapa yang bermusuh dengan Wan Azizah serta Nurul kann.. So gua tak payah cakap lah sapa yang dimaksudkan tu yee. SELANJUTNYA!

Yang lebih menimbulkan syak wasangka penglibatan puak-puak dalaman pakatan pembangkang untuk menjatuhkan Nurul Izzah ialah foto-foto di bawah.

Mereka mendakwa bahawa foto pelakon video tersebut telah tersebar di internet.

1. Ironinya, media alternatif pro-pembangkang mempunyai set-set foto photoshop yang menggunakan wajah Nurul Izzah. 

2. Yang sangat menghairankan ialah media alternatif pro-pembangkang juga mempunyai foto asal wanita misteri yang digunakan untuk photoshop!

Di sini sahaja kita sudah tentu terfikir bahawa foto pelakon video yang didakwa Nurul Izzah itu sebenarnya adalah hasil black op dan karya pro-pembangkang sendiri yang bermaksud untuk memalukan pemimpin mereka sendiri. -MIM-

No comments:

Post a Comment