Wednesday 27 March 2013

Rafizi Kantoi Besar Guna 5 Kad Pengenalan Untuk PRU13!


Patutlah Rafizi Ramli memekak sangat dengan PENGUNDI HANTU, KAD PENGENALAN BERGANDA dan sebagainya. Rupa-rupanya dia sendiri memiliki LIMA KEPING KAD PENGENALAN YANG BERBEZA, dan menjadi PENGUNDI DI LIMA LOKASI YANG JUGA BERBEZA.

Taktik biasa yang dilakukan oleh para pemimpin PKR, ialah dengan menuduh orang lain sebagai PENJAHAT untuk melindungi PERBUATAN JAHAT yang mereka sendiri lakukan.

Contoh terbaik ialah apabila Anwar Ibrahim sibuk menuduh UMNO dan para pemimpinnya sebagai PERASUAH sedangkan telah terbukti bahawa Anwar Ibrahim merupakan BAPA PENGAMAL RASUAH di Malaysia dari semenjak dia berkuasa, sehinggalah dia hilang kuasa dan menjadi Ketua Umum PKR yang mendapat biaya penuh daripada Zionis Israel.

Justeru tidak menghairankan apabila Rafizi Ramli menyalak tentang PENGUNDI HANTU dan KAD PENGENALAN BERGANDA yang membabitkan seorang lelaki bernama Wan Muhammad Azri bin Wan Deris dan Wan Muhd Azri Wan Deris.

Rupa-rupanya Rafizi Ramli sendiri adalah pengundi hantu. Dia mempunyai dua nama daftar di Terengganu (Marang dan Kemaman), satu di Kedah (Baling), Sarawak (Petra Jaya) dan Johor (Simpang Renggam).

Justeru, atas desakan kaum PKR sendiri, Pengerusi SPR memutuskan untuk melakukan siasatan terperinci berhubung pemilikan lima kad pengenalan berbeza dan lima lokaliti mengundi yang dimiliki oleh individu bernama Rafizi Ramli.

Ini adalah kerana puak PKR dan Pakatan tidak dapat menerima hakikat bahawa di Malaysia, terlalu ramai yang berkongsi satu nama dan satu bin walaupun individu tersebut adalah individu yang berbeza serta mempunyai kad pengenalan yang tersendiri.--AAKJ







No comments:

Post a Comment