Friday 22 March 2013

LAHAD DATU UPDATE! Gambar Sebenar Pengganas "KEBAL" Sulu! #PRAYFORSABAH


Kalau sebelum ini pasukan keselamatan berjaya membunuh seorang wanita sniper dalam pertempuran Ops Daulat, kini pasukan keselamatan berjaya memberkas seorang pengganas wanita hidup-hidup dan menembak mati seorang pengganas bersenjatakan parang dalam operasi penggeledahan di Kampung Tanjung Batu semalam.


Panglima Angkatan Tentera, Jeneral Tan Sri Zulkifeli Mohd. Zin berkata, pengganas lelaki itu mati ditembak pada pukul 1.30 petang susulan daripada pertempuran yang tercetus pada pukul 11.30 pagi manakala dalam pertempuran tersebut juga seorang anggota tentera cedera di jari kiri akibat terkena serpihan peluru.

"Kita membunuh seorang musuh manakala seorang musuh wanita berusia 40-an ditahan.

Info dari Lynn Venus Kinjawan , Sahabat menceritakan..


"Sewaktu Wanita Sniper Sulu ini diserbu dalam operasi penggeledahan perempuan ni dalam rumah, dan komando tembak pakai HK11 dikatakan hampir 2 kelopak tapi dia tak mati."

Rumah pondok yang menjadi tempat persembunyian Sniper Sulu wanita tersebut macam nak roboh saja semasa kena tembakan, tapi dia tak apa-apa malah senyum sinis lagi masa kena tahan. Pada waktu yang sama siap ada senjata military sniper dengan dia. Muka wanita sulu ini juga kalau di lihatkan agak scary di waktu malam.

Sumber : Kosmo

No comments:

Post a Comment