Sunday 31 March 2013

Bukan Pertama Kali DS @NajibRazak Bersama Ulama Tabligh Seri Petaling.


Semalam sejarah telah tercatat bila YAB PM kita telah bertandang ke tempat markas Tabligh di Seri Petaling Kuala Lumpur.Tiba dan duduk mendengar bacaan kitab Hayatussahabah bersama ulama dan ahli tabligh yang saban minggu berkumpul di sana.Kunjungan ini bukan kali pertama kerana beberapa tahun sudah ketika ijtimak jutaan manusia di Masjid Kuarters KLIA beliau juga turut hadir dan memberi ucapan.

Ketika itu Anwar cuba juga datang bersama kepimpinan Pakatan namun dihalang dari memberikan ucapan.
Kehadiran PM bukti bahawa semua golongan termasuk jemaah dakwah tabligh tidak diketepikan.Berpakaian baju melayu kain pelikat kopiah putih satu lagi transformasi imej PM lakukan ketika bersama rakyat.Bercakap mengikut keadaan pendengar dan berpakaian sama dengan khalayak yang disertai adalah tanda pemimpin yang bijaksana.

Bukan seperti sesumpah kerana yang berbeza hanya pakaian bukan pegangan.Ada manusia berbeza pegangan ketika berada di Malaysia dan selepas terbang keluar Malaysia seperti Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim. Bukan itu sahaja Malaysia juga dihina ketika beliau bersiaran bersama media luar negara.Manusia seperti ini tidak patut sekali pun untuk diundi menjadi Perdana Menteri.1Malaysia tolak peliwat penzina pengkhianat sebagai Perdana Menteri Malaysia.Syabas kepada PM yang gigih berusaha dan menunggu saat paling sesuai sebelum pilihanraya dibubar atau terbubar sendiri.

Nampak gaya pertama kali mungkin Pembangkang akan check mate dengan pembubaran sendiri Parlimen sekaligus membolehkan semua orang mengetahui bila PRU akan diadakan.

NOTE : Perlu ditegaskan disini bahawa ini bukann yang pertama kali PM bersama Tabligh tu ye wahai semua pencacai PR yang nak jatuhkan PM tu dan ini bukan semata2 nak meraih simpati undi macam semua pemimpin PR buat tu!

No comments:

Post a Comment