Friday 22 March 2013

PANAS!! Jalan Terakhir Anwar "Sekolahkan" PAPAGOMO!


Hari ini,Utusan Malaysia telah mendedahkan wajah seorang individu yang disyaki pengendali blog PapaGomo berikutan pendedahan video liwat Anwar Ibrahim dengan pelajar yang berasal dari Sabah oleh blog tersebut.Akibat itu,hari ini individu tersebut yang DIPERCAYAI pengendali blog Papa Gomo seperti yang dikeluarkan oleh Utusan Malaysia di datangi dua lelaki yang menaiki motosikal berkuasa tinggi.Salah seorang daripada lelaki yang menaiki motosikal tersebut memukul individu yang dipercayai Papa Gomo secara melulu.Berkemungkinan besar,kejadian tersebut ada kaitan dengan pendedahan video Anwar Ibrahim oleh pengendali blog Papa Gomo semalam.Video tersebut yang mendedahkan perilaku homoseksual Anwar Ibrahim bersama seorang Mahasiswa dari Sabah.


Akibat daripada pendedahan Utusan Malaysia hari ini, "Anwar Ibrahim Saman Papagomo RM100juta" dan paparan wajah blogger yang disyakki Papagomo, baru tadi aku terima berita bahawa Gomo dipukul oleh seseorang di Segambut.



Kejadian tersebut dipercayai ekoran daripada pendedahan blogger Papagomo dalam blog beliau berkaitan pendedahan salah laku sex Anwar Ibrahim.

LAGI PANAS KLIK DISINI!

NOTE : Kepada kawan-kawan, kita semua doakan agar PapaGomo selamat dan dilindungi Allah SWT. Jasa beliau cukup besar dalam perjuangan ini. Wasalam.

No comments:

Post a Comment