Monday 18 March 2013

PANAS! SAMSENG PR SERANG Zulkifli Nordin!


Semalam SAMSENG -SAMSENG UPAHAN  PKR   telah menggangu progran ceramah anjuran NGO di Guar Perahu yang menampilkan Naib Presiden PERKASA,  YB Datuk Zulkifli Nordin & Musyidul Am TIBAI  Sdr Zahid Mat Arip . Kehadiran hadirin yang hadir  adalah dianggarkan  600 orang .

Pada pukul 9 .30 malam , mereka yang seramai 60  orang memakai baju PKR & PAS termasuk kanak-kanak  telah berkumpul di tepi jalan hadapan dewan membuat riuh &  memaki hamun dengan kata-kata kesat.

Kumpulan samseng ini  turut melaungkan sorakan" reformasi , "Katak" , "Polis Anjing " , " Jangan masuk Permatang Pauh , " Jangan guna dewan sekolah " , sambil memijak kain rentang ceramah . .

Kemudian mereka bertindak liar dan ganas dengan menceroboh masuk ke dalam dewan tempat ceramah dengan membaling Telur Busuk  termasuk penceramah kepada Datuk Zulkifli Nordin . Untuk paparan cerita lebih PANAS KLIK DISINI! 


NOTE : Mereka kata UMNO itu samseng? UMNO itu Gangster? Itulah kata-kata yang sering diungkap oleh pencecei PR. Video dibawah dirakam ketika pencecei PR duk sibuk membabi buta maki hamun ketika datuk zul tgh ceramah!




1 comment:

  1. Terima kasih tuan atas pautan blog saya di bloglist tuan... Blog tuan juga sudah saya pautkan di bloglist saya....


    Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air Kita Sokong Najib Razak

    ReplyDelete