Monday 4 March 2013

Lahad Datu : Kebodohan Harakah Daily!

Rakyat Persoalkan Mengapa PAS Membuang Dan Melenyapkan Artikel Ini Dari Portal Harakahdaily Yang Diterbitkan Pada 3 Mac 2013 ? 


Dalam waktu anggota pasukan keselamatan bertungkus lumus menghadapi ancaman luar dan di waktu keluarga mangsa meratapi pemergian ayah dan suami tersayang yang telah terkorban ... media utama milik utama parti PAS masih terus menerus mensensasikan isu serangan di Lahad Datu sebagai permainan politik UMNO.

Tahap pemberitaan paling jijik yang dipaparkan HarakahDaily, yang mendakwa kononnya 'Islamic Media' ini perlu mendapat perhatian sewajarnya oleh rakyat dan khususnya oleh keluarga anggota pasukan keselamatan yang terkorban.

Fitnah terbaru yang dilemparkan oleh HarakahDaily ini jelas menunjukkan kebodohan melampau pemilik dan ketua editor portal ini nyata tidak tahu membezakan di antara pemimpin MILF, Ebrahim Murad Al-Haj dan pemimpin penceroboh Sulu, Jamalul Kiram III.



Artikel berbentuk fitnah ini sengaja dikeluarkan bagi memburukkan imej UMNO di mata rakyat. 

Rakan blogger (klik) WZWH turut mengesan fitnah jahat ini memandangkan beliau sendiri bergambar dengan Ebrahim Murad Al-Haj. Rakan blogger ini turut memberitahu foto kenangan beliau bersama pemimpin MILF telah diputarbelit bagi membentuk suatu fitnah terhadap UMNO.

Bodoh ...

Barangkali tahu artikel yang diterbitkan nyata satu fitnah jijik, media utama milik PAS ini bingkas membuang dan melenyapkan artikel tersebut dari portal. 

Rakyat sudah tentu tidak boleh melihat kembali artikel ini namun kesan fitnah jahat ini masih boleh dilihat melalui Google.



Tidak malukah media yang mendabik dada sebagai 'Islamic' dan 'Tepat Dari Sumber' terus menerus menerbitkan artikel-artikel berbaur fitnah.

Atau memang inilah tahap sebenar pemikiran PAS ...


No comments:

Post a Comment