Tuesday 22 January 2013

GEMPAR! ADUN Bakal Letak Jawatan Untuk Jadi Model Bogel


Pembangkang sering menjerit meminta kepada kerajaan untuk menjadikan media sebagai satu badan yang bebas supaya mereka bebas menyebarkan fitnah kepada rakyat.

Melalui media mereka samada media cetak atau media elektronik, pembangkang galak menyebarkan berita palsu dan tuduhan tak berasas kepada kerajaan dalam angan-angan mereka menukar Malaysia ini kepada sebuah Negara republik. Dalam usaha mereka itu, pemimpin kerajaan BN sering sahaja menjadi mangsa fitnah mereka.

Perdana Menteri hampir setiap hari menjadi bahan politik mereka. Hal peribadi pun digunakan untuk memburukan imej Perdana Menteri dengan harapan mereka mendapat sokongan daripada rakyat. Isteri Perdana Menteri juga tidak ketinggalan menjadi mangsa mereka.

Segala aspek diri isteri Perdana Menteri menjadi bahan politik pembangkang. Semua ini dilapor dengan meluas di dalam media kawalan mereka. Isu fesyen yang digayakan oleh Datin Rosmah sering menjadi topik hangat sekaligus beliau bahan politik murahan pembangkang di media massa.

Cybertroppers pembangkang sering sahaja mengunakan isu ini untuk menimbulkan kebencian rakyat terhadap kerajaan BN.

Tapi ini berlaku sebaliknya di media massa pembangkang. Sebuah akbar yang berpusat di Penang, Kwong Wah Yit Poh dalam cetakan terbarunya dikesan menggunakan fesyen untuk membodek.



Akhbar itu melaporkan satu pertunjukan fesyen yang telah disertai oleh Betty Chew, First Lady of Penang.

Pengarang berita itu cuba menggambarkan kepada pembaca bahawa Betty Chew mendapat tepukan gemuruh dari penonton ketika melakukan “catwalk” dalam satu pertunjukan fesyen baru-baru ini

Betty mungkin dalam usaha memujuk hatinya yang dilaporkan remuk dengan kehadiran orang ke tiga dalam rumahtangganya. Selanjutnya KLIK DISINI!

No comments:

Post a Comment