Monday 18 February 2013

"Beri Undi Kepada PAS Haram" - Wan Ismail


Memang benar apa yang dikatakan oleh Wan Ismail ni yang beliau juga merupakan seorang Bekas Setiausaha Dewan Ulama Pas Kelantan, jadi beliau ni mesti la tau semua gerak geri pentadbir Pas KELANTAN TU. Kira betul lah apa yang dikatakan beliau iaitu Pas sepatututnya melawan Dap yang semakin mencabar kemarahan umat Islam. Sebagai contoh isu kalimah Allah yang berbangkit selepas Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng yang juga merupakan Setiausaha Agung Dap mahu menjadikan perkataan kalimah Allah itu disletak didalam kitab bible baru-baru ni.

Dia ingat dia sapa nak buat macam tu? sedangkan ahl-ahli mufti negara pon tidak pernah mengeluarkan kenyataan sebegitu. Kalau dah pembangkang tu pembangkang jugak, ingat ni negara awak ke? Baru jadi menteri penang dah macam-macam nak buat terutama isu khalimah Allah tu yang menjadi sensitiviti umat Islam beb sampai ada yang buat demo lak tu.

Umat Islam yang membantah kalimah ALLAH boleh digunakan didalam kitab bible selepas menunaikan solat jumaat di Masjid Shah Alam.

Duhh.. Dalam masa tu, Pas seolah-olah menjadi kuda tunggangan kepada Pkr dan Dap. Kalau dilihat ahli-ahli parasit pas pon diam membisu dan adakah diam membisu itu boleh menyelesaikan masalah itu.
Semoga Pas sedar dengan kekilafan yang pernah mereka buat sepertimana yang Wan Ismail katakan dan semua ahli pimpinan Pas kembali kejalan yang benar untuk menegakkan agama Islam dan bukannya menjadikan parti yang melebelkan PARTI ISLAM tetapi dalam masa yang sama menjatuhkan sendiri agamanya.
Amin~~

Lagi dibawah 

INI VIDEO UST KAZIM BETUL-BETUL LUAH PERASAAN/BELASAH PAS!

SAKSIKANLAH WAHAI PENYOKONG YANG TAKSUB DENGAN PARTI PAS!


No comments:

Post a Comment