Saturday 23 February 2013

PANAS !!! KAJIAN TERBARU!!! SAH PR AKAN MENANG PRU-13 NANTI!!!




Economist Intelligence Unit (EIU), sebahagian daripada majalah terkenal berpangkalan di London, 'The Economist', meramalkan Barisan Nasional (BN) akan memenangi pilihan raya umum ke-13 (PRU13) berdasarkan kepada rekod pencapaiannya yang baik, agenda pembaharuan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak serta kepimpinan ekonomi beliau yang berjaya.

Bagi pemerhati antarabangsa, keputusan pilihan raya akan datang sudah jelas, bahawa BN akan menang, kata EIU.


Ia berkata pembangkang Pakatan Rakyat telah membuat 'janji lumayan' untuk mendapatkan kuasa, dan ini merupakan penghalang yang besar.(Read More)


Tidak disangkal lagi BN dah buktikan yang sentiasa bekerja untuk rakyat dan nak bezakan track record dari pakatan di Selangor pun dah semua orang tau, sebab MB khalid gagap bagi tau menifesto bukan janji, dan paling hebat pun dia boleh bagi vaucer rm100 jom shopping, itu pun bukan semua dapat.

Itulah yang terjadi di Selangor dan banyak lagi janji tak tertunai.. Adakah kerajaan macam pakatan rakyat kita nak percaya mereka memerintah perseketuan? lupakan jelah ye.. Mereka pandai cakap, cakap dan cakap.. Cari salah orang, cari kelemahan orang, tapi bila dikritik kelemahan mereka, mereka tuding jari dekat oang lain.. Kejadahnya...

Maka geng geng pencecei mana boleh tengok kalau apa saja berkenaan BN menang ke atau bn mendapat pujian ke.. Mereka-mereka semua anggap ia dah dikawtim oleh UMNO, dan paling best kalau memihak pada mereka wah bukan main dijaja bagai kera dapat pisang beb.. Muahahaha... Suka kemain..

NOTE : Realitinya menurut kajian Economist Intelligence Unit (EIU), Jika dibuat perbandingan dengan pencapaian Dato'Seri Najib Tun Abdul Rakzak Perdana Menteri Malaysia , EIU mendapati bahawa terdapat jurang yang terlalu luas corak pemerintahan antara UMNO (BN) dan Pakatan Pembangkang sekiranya Pakatan Pembangkang berjaya memerintah Malaysia.

No comments:

Post a Comment