Sunday 5 May 2013

PANAS!! Wajah Sebenar PR di Tragedi FLASHMOB IPOH !

"Gambar hiasan"

Mereka fitnah, kita tenang menjawab dengan menggunakan bukti yang kukuh seperti video di atas. Puak PR mengatakan bahawa kejadian Flashmob Pas telah diserang orang konvoi pemuda BN tetapi hakikatnya video diatas menunjukkan puak2 PR ni sedang mengganggu jalan konvoi BN+menganjing+baling objek kepada konvoi BN.


Jika diperhati dalam video di atas lebih kurang minit ke 3:40 memang puak PR ni yang terlebih dahulu menimbulkan kekacauan!

Sekiranya anda berada ditempat konvoi BN, apa yang anda rasakan? mungkin anda juga ada hak dalam mempertahankan diri anda bukan? itulah punca kejadian yang digembar-gemburkan oleh puak PR baru-baru ini di Ipoh.

Atau mungkin pemikiran anda sudah terpesong terhadap video diatas dengan mengatakan kamera adalah satu besi buruk dan tidak boleh dijadikan untuk dijadikan bukti?

NOTE : Sedarkah anda bahawa kaum cina bangsat dap disana sedang gelak dengan perwatakan anak-anak melayu ketika mereka melihat video ini? Renungkanlah wahai anak bangsa..

3 comments:

  1. jelas rapuhnya keagamaan kita yang sedang dinajiskan oleh yang tetentu yang gila kuasa,cuba lihat di pattani thailand,macam mana depa membunuh orang islam dengan demokrasi,ni diperak sedikit ,sebesar abok pun takdak,cuma kalau ada yang cerdik lagi,mungkin tercetus perang.marilah kembali kepada cinta rasul,agama dan hukum.

    ReplyDelete
  2. umno hormat agama ke???

    ReplyDelete
  3. flashmob tu cybertroopers PR cuma tayang dh edit jer.. yg original bkn nk tayang.. tp alhamdulillah.. ada gak penyokong PR yg lain yg ada kat situ , amik full video dan x sanggup nk sebar fitnah, sebarkan the full video. tp sayang, ada yg gak yg bodoh tak percaya the full video tu..

    ReplyDelete